2013. augusztus 15., csütörtök

Nem piramis, de legyen igazad

Még mindig sokan vannak, akik a logikus gondolkodás helyett érzelmi komfortból inkább a birkavéleménnyel azonosulnak. Érdekes, hogy az MLM-et képesek megítélni a szomszéd véleménye alapján (aki szintén csak a szomszédtól hallott valamit), de feleséget egyikük sem választana a szomszédjuk ízlése és véleménye alapján. Hogy van ez?

Akik csak egy picit is elgondolkoznak az MLM-ről, vagy legalább segítségül hívják Dr Gothárd Csaba Sikerfejlesztő c. könyvét, azok hamar ráébrednek arra, hogy hol tévednek.

Mindegy! Legyen most nekik igazuk! Vagyis az MLM piramis. Ahogyan a munkahelyén is piramisban dolgozik az ember.

Lehetséges különbség, hogy a munkahelyeden a főnökeid és góré a saját tudásukat arra használják fel, hogy a munkád révén ők jó fizetést vigyenek haza minden hónapban, legyen caffetériájuk, ami neked vagy nincs vagy jóval kevesebb (mert sosem tudod, hogy a főnökeid milyen juttatásokban részesülnek, pedig mindketten "A" negyedesek vagytok - Robert Kiyosaki Cashflow négyszög). Az MLM "piramisban" a szponzoraid arra használják a tudásukat, hogy téged hozzásegítsenek a sikerhez, ha igényed van rá, akkor megtanítják számodra a sikerhez vezető szokások kialakítását, segítenek egy erős nemzetközi hálózat (vállalkozás) kiépítésében, biztonsággal átvezetnek az "A" negyedből a "C" és "B" negyedek világába. Ilyen értékeket a munkahelyi piramisodban sosem kapsz.

Ami a gyönyörű benne, hogy nem átlépned kell egyikből a másikba. A biztonságot az jelenti, ha kezdetben mindkettő része vagy, majd idővel, amikor már biztonsággal válthatsz, akkor átlépsz a feketéből a színesbe. Én ott követtem el a hibát, hogy hamar váltottam. Ma már megfontoltabb vagyok. Abban bízom, hamarosan válthatok. De most okosabb leszek. Ki nem maradnék a színes piramisból csak azért, mert félek, mert a környezetem így akarja stb.



A fanyalgók azt szokták mondani, hogy rajtam ne keressen senki, én azért nem leszek szorgos hangya, hogy a góré utazzon Amerikába. Pedig a munkahelyünkön ez a helyzet. Sokan dolgoznak azért, hogy a főnök BMW-vel járjon.
Az MLM-ben pedig az történik, hogy minél több embernek segítesz a célja elérésében, a te célod annál hamarabb és biztosabban valósul meg. Én szeretném, hogy sokan álljanak a vállamon, hogy segítségemmel sokan érhessék el céljaikat! Az MLM-ben a munka nem más, mint tanítás. Tanítani pedig sok embert elbírnának a vállaim.