2013. augusztus 18., vasárnap

Félperces prezentáció

/Tonk Emil után szabadon/

- Ha kevés pénzed van ahhoz, hogy elindíts egy jól működő vállalkozást -, de van napi másfél-két óra szabadidőd, amit hajlandó vagy erre a vállalkozásra fordítani -, és azt a napi másfél-két órát kb. egy éven keresztül mindennap rendszeresen rá is áldozod -, akkor elérhetsz egy hatszámjegyű havi jövedelmet -, ami lehet, hogy négyessel vagy ötössel kezdődik. Érdekel?

Az ajánlatod öt tagmondat és egy kérdés a végére, amit fél perc alatt el tudsz mondani. Ez több szempontból is rendkívül hatásos.

Ha nemet mond, akkor folytathatod így:

Számítottam rá, hogy téged nem érdekel, de téged feltétlenül meg akartalak erről kérdezni, mert érdekel a véleményed, és veled szívesen dolgoztam volna együtt. Tudnál nekem segíteni abban, hogy olyan embereknek ajánlj, akiket ez érdekel, akik megbízhatóak, akikkel te is szívesen dolgoznál együtt?

A jelölted megszólítása rövid ideig tart. Az első szűrés gyorsan megtörténik. Akit ezek után nem érdekel, azt talán egyszer majd a termék miatt még meginvitálhatod, vagy ajánlani fog téged másoknak. Amennyiben sikeres volt az ajánlása, még az ajánló személy is meggondolhatja magát... - Nézd már, ezt nem gondoltam volna. Ne hagyjatok ki engem se!
Ez egy egyszerű megoldás, könnyen másolható. Ezek után nem mondhatja senki sem neked, hogy ő ezt nem tudja megcsinálni, neki erre nincs ideje, ő erre nem alkalmas.